update - Kvällstid.

Go'kväll i stugorna.
Hur har eran dag varit ? Min har som ni kanske kan räkna ut själva varit jobbig och tuff. Säga hejdå till 22 super polare på Landvetter är inte något man gör varje dag.
Sen åkte vi hem jag somnade om vid 07:00 tiden(gick upp 03:30,och kom hem vid 06:44) och vaknade 12:19 igen. Sen har jag inte gjort så mycket mest tagit det lungt, och gråtit lite då och då när man tittar på bilder från de gångna 10 dagarna med världens bästa och vackraste spanjorer.
Sen har jag som sagt bara chillat , pga. att nu har jag åkt på en rejäl förkylning , halsen gör så jävla ont och hela kropen värker, jag vet inte vad jag ska ta mig till faktiskt. Men men sånt är livet!

I morgon fyller min älskade lillebror 9 år, och det ska vi fira tillsammans med lite kompisar, systern och farmor ska bli riktigt mysigt.
Men innan det ska jag tillbringa två timmar på Ruddalens idrottplats. UTSIKTEN TAR EMOT LINDOME. 14:00 är det avspark för er som vill gå dit och ta er en titt. På Ruddalens IP som sagt.




                                       

Nu ska jag sova ensam för första gången på 10 dagar, sovgott socker topp.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0