update - jag vet vilken dy hon varit i

Hola chicos y chicas !

Dagen i dag har gått väldigt fort, började skolan 09:50 med montorstid och för er som inte vet vad det är så är det en halvtimmes information om kommande vecka där din handledare/mentor pratar om någon dag har någon inställd lektion eller om det är någon aktivitet under veckan. Vilket det är denna veckan(!) sen var det en timmes film från Auschwizt som några elever i nian har gjort på deras besök där. Sen hade vi 40 minuters NO sen slutade vi(SOFT) så då drog jag, Hanna och Donja hem till mig sen gick vi ut och solade och åt jordgubbar. Sen va jag och Donja på utbytesmöte. Och nu sitter jag här :)

Schema fram till avslutningen;

Tisdag: Klassens dag som tillbringas i Askim.
Onsdag: Fotbolls turnering och jag, Arre, Ida och Donja har tagit på oss rollen som hejarklack!
Torsdag: LEDIGT
Fredag: LEDIGT - hela klassen och några utanför ses för en awesome kväll i S*****
Lördag: Inget planerat.
Söndag: inget planerat.
Måndag: LEDIGT
Tisdag: Städdag och slutar fett tidigt.
Onsdag: AVSLUTNING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ganska softa dagar framöver ?


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0