update - GAIS i kväll...

men jag kan inte gå , vilket ger en deppression's varning. Men jag får väl hålla mig hemma och plugga sista kapitlet i mattten istället. Känner mig ganska duktig gjorde hela blåkurs i går, så idag ska jag göra rödkurs och läsa igenom alla tre kapitlerna en gång till, för det sitter inte riktigt än, och om M**** får reda på att jag gjort alla tre kapitlerna kommer han bli galen om jag inte får mer än G, för det är sånn han är bara för att han kan så tror han att alla kan. Men tyvärr så är det inte.


Okej, nu har det blivit två inlägg om matte, så nu skippar vi matte snacket !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0