update - Fredag den 13:de

BUHUHUHU!
Detta har varit den absolut värsta morgonen i hela mitt liv ! Bokstavligt, att säga Adìos(Hejdå) till dom älskade spanjorerna på landvetter är något av det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv.
Man hinner verkligen bygga upp en stark relation till människor på ynka 10 dagar, Man har blivit som bror och syster med hela bunten och jag kommer sakna dom så jävla mycket, jag finner inte ens ord hur tomt det kommer bli utan dom. Dessa 10 dagar har varit några av dom bästa i mitt liv, vi har gjort så sjukt mycket roliga saker tillsammans allihopa. Visst det har varit tufft också, det känns som att det var i förrgår vi stod i skolan med en skyllt där det stod BienVenidos(välkomna) på och spanjorerna blev indelade hos sina värdfamiljer. det har gått alldeles för fort.
Men om lite mindre än 365 dagar så ses vi igen , då vi sätter oss på planet ner till GranCanaria.
Te echo de menos mis maravillosos amigos, Te quiero ♥


Dom allra underbaraste !♥

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0