update - Hot över telefon.

Här har ni det inspelade samtalet mellan Alexandra Kissie Nilsson och Pascal Engman - nöjeschef på Nyheter24.



Ni har säkert hört detta en miljard gånger, men jag tänker att jag lägger upp det iallafall.


Alltså skäms hon inte ? tror helt seriöst att hon är psykiskt ströd, för såhär beter man sig inte mot en annan människa. Och om man nu ska göra det så blir man ju så rädd när Alexandra Kissie'största fail bimbon'Nilsson säger att hon ska ge honom spö ? Jag menar Hallå ? Vad ska hon göra mosa honom med sina sillikontuttar ? eller kanske dränka honom i smink ? HAHAHAHA Kissie ge upp du är en misslykad förvuxen fjortis.


Vad tycker ni om den så kallade storbloggarens beteende mot denne journalist ??

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0