update - den 4 mars 2011

Hejsan i blåbärsskogen.

Dagen idag har varit allmänt cool, först vaknade jag och var ute med jasse en stund i skogen, sen kom Jess hit och vi åkte till tatueraren. satt där i två timmar sen åkte vi till stan. Köpte en tröja och hängslebyxor, awesome :)
Sen var vi hemma här en stund sen åkte Jess hem och jag gick till affären och köpte. kexchoklad med blåbärs smak.
Helt swesome goda harre gud, faste lite för söta. eller väldigt söta. men fett goda :) ni som inte testat måste göra det. Sjukt nice hahaha :)
From å med på måndag ska jag börja tänka mer på vad jag äter, börjar bli alldelles för tjock, visst har alltid varit tjock men nu skäms jag. Visst är ju inte tjock bara mullig men jag skäms.
Så nnu sska det blir ändring ochh jag sska skärpa mig beach 2011 är ju snart här.
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP !

Värt å testa :)


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0