update - Vamos a la playa

Jag vet att vi/jag hamnat på efter slänten , och jag har inte gjort de med mening, jag har haft sjukt mycket för mig med utbytet och allt. Sen kanske de inte är de första man gör när de är fint väder för en gång skull är att gå och sätta sig och blogga ? Håller ni med mej ? Men jag sk försöka börja blogga via Iphone, har hört att de inte går/är jätte svårt när man har blogg.se men att devote.se är hur lätt som helst att blogga med via iphone ? Blogg.se borde göra en App till android/iphone där man bara behöver klicka på den logga in och skriva sitt inlägg sedan bara klicka  på Spara & Puplicera ?  Låter inte de toppen ? HAHA.

Läste nu att Blogg.se utlovat ett app och detta gjorde dom i mars  ? Vart tog den vägen då ????
SKAM PÅ BLOGG.SE !!

Nej nu ska vi inte vara negativa , de är ju sommar förfan !!! Så nu ska jag ta mig ett LITET glas coca cola och sätta mig i solen och dunka sönder ;



Vilken är årets bästa sommar låt ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0