update - They tell me i'm bad boy

Det är redan den första JULI ? Tiden går ju sjukans fort, jag blir nästan rädd de går lixom för fort. Vi har snart haft sommarlov i en vecka och de känns som att jag inte gjort ett piss förutom utbytet ? huh !
Det är så sjukt jobbigt att blogga på sommarlovet, eftersom jag inte hunnit göra så mycket så har jag inte så mycket att bjuda er på heller, hade tänkt lägga upp lite bilder från utbytet men vet inte om jag kan göra de , för har inte frågat folket om de är okej :/ Så ah om jag skulle lägga upp bilder så får ni typ bara se bilder på Mig och Donja, och hur kul är det lixom ?
Men men, som jag sa vad ska jag skriva ? de händer lixom NADA i livet just nu, så får väl se till å hitta på nått så jag har något vättigare att skriva om nästa gång.

i love you




Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0