update - put your hands up in the air

Ja nu börjar jag halka efter med uppdateringen igen.. Har varit i stan och shoppat två dagar i rad , kan ta kort på vad jag köpte i morgon och lägga upp om de intresserar er. Sen slaggade Alexandra här i natt, skoj skoj har inte träffat henne på ett tag så de va kul att ses igen.
Sen har jag även hunnit hänga med Anna några timmar , Alltid lika roligt.
Nu ska jag kolla lite bloggar, checka facebook och kanske plocka undan lite på mitt rum sen är det sova dags. Med mer updatering i morgon slänger jag med en bild om Anna tog på mig förut , ENJOY; 
'



XOXO,


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0