update - HAR FLYTTAT !

Hej då Blogg.se.
NU har jag flyttat min blogg, har haft dessa tankar länge, på att byta bloggdomän. Och nu har jag gjort det. Har nu lämnat blogg.se och tagit mitt pick och pack och flyttat till den nya adressen; www.cajsatorres.spotlife.se
Det har varit UNDERBART att få blogga här med er och hoppas att ni följer med mig till min nya adress !
JAG ÄLSKAR ER MINA TROGNA LÄSARE! ni c:a 100-150 läsare som läser min blogg varje dag och är trogna mig i alla väder! Det är så sjukt underbart att få ha er som mina läsare, men nu börjar jag om ett nytt kapitel i blogglivet, och hoppas att ni följer med på tåget mot nya äventyr. Ska göra allt för att göra min nya blogg mycket bättre än denna !
Kommer självklart att ha kvar denna blogg som ett arkiv för att gå tillbaka och titta och kunna ah allmänt läsa i de gångna kapitlet.

FÖLJ MED MIG TILL MINA NYA ADRESS; WWW.CAJSATORRES.SPOTLIFE.SE - BLOGGEN OM MITT LIV SOM JAG VILL VARA !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0