update - Give me everything

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Ja.
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Nej.
3. Vilken färg har din mobil? Svart,
4. Gillar du att läsa? Ja , om jag får välja själv vad jag ska läsa.
5. Har du något husdjur? Min älskade lagotto Xavi


6. Äger du ett par vita string? Nae, har de flesta färger men inte vita, tyvärr :/
7. Har du någon hemlig dröm? Det har väl alla ?

8. Isåfall, vad? då är den ju inte hemlig längre ;)
9. Favorit godis? SURT
10. Hårfärg? Blont,

11. Vilken årstid tycker du bäst om? S-O-M-M-A-R helt klart !
12. Framför eller bakom kameran? Bakom,
13. Tycker du om kanelbullar? I bland.
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Nä tyvärr inte.
15. När fyller du år? 21 Juni

16. Vilken färg är det på dina väggar? Gräddvita + en grå
17. Spelar du något dataspel? Nej !
18. Isåfall, vilket/vilka? - ..
19. Vilken musikstil? Blandat, mest somfolk kallar de NRJ musik ;)
20. Favoritfärg? Grått, grönt, rosa och svart
21. Går du på någon sport? Nä.
22. Vilken färg har du på dina sockor just nu? vita med turkosa och ljus rosa ränder

23. Vad sa du senast? Vill du ha mat ?
24. Favoritmat? THAI !!!
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Länge sen jag läste men, Jiddra inte är inte riktigt utläst än.
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? Olika, men oftast runt 300-700 kr.
27. Har du en egen digitalkamera? ja, en digital system.

28. Vad ser du utanför ditt fönster? vägen och huset mittemot ?
29. Vad har du på dina väggar? Inget för tillfället, ska upp med 2 tavlor och en spegel.
30. Har du många bilder på din data? alldeles för många.
31. Vem ringde dig senast? Mamma.
32. Vad står det i ditt 4:e sms? Ni kan la komma direkt efter jobbet ? Pappa slutar väl fyra ? Så kan jag fixa käk.
33. Och vem är det ifrån?
Syrran.
34. Har du körkort? om 3 år ;)
35. Vad åt du senast? en bit marabou.
36. Gillar du skolan? Helt ok.
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Give me everything - Pitbull
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Mer än 1.

39. Om jag säger va, så säger du...? huh?
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? facebook.
41. Längtar du till något? Om jag gör !

42. Om ja, till vadå? tills jag får träffa Donja, och till nästa utbyte. OCH TILLS JAG FÅR FLYTTA HEMIFRÅN !
43. Vem pratade du senast med på msn? Kalle eller Donja, är typ aldrig inne på msn, 1 gång var tredje månad typ.
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Väggen som ligger 1 dm bredvid så de är inte så mycket till att sträcka ut armen ;P
45. Gillar du att bada? JA !
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? Nja.

47. Har du någon dricka nära dig just nu? Näpp
58. Vad ska du göra inatt? Sova ?
59. Hur svarar du i hemtelefonen? Ah, det är Cajsa,
60. Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå ? / Ah, hallådöh.
61. Ringer du mycket? haha, i bland för mycket.
62. Från mobil? för mycket.
63. Vem ringde du senast? Donja !
64. timmar sömn inatt? 9,5
65. Sover du ensam? jao tyvärr.
66. Vad ser du fram emot? utbytet nästa år.
67. Vad vill du ha just nu? Coca cola.
67. Vem hånar du? ingen?
68.Vem saknar du mest? Donja, och en till som jag inte vill nämna här.
69. Gillar du någon? Ja.
70. Vem stör du dig på? om jag de kunde berätta.
71. Vem vill du sova bredvid inatt? ****
72. Vilken buss åker du oftast? 753,771,19
73. Vilken årstid är det nu? sommar, ljuvliga sommar.
74. Har du varit kär? givetvis.

75. Är du kär nu? ah,

77. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ah.
78. Hur mycket är klockan nu? 14:22
79. Är du polare med grannarna? Vissa av dom ? eller polare och polare. Jag känner dom.
80. Har du varit utomlands? Ja och önskar jag va de nu !
81. Var är dina syskon just nu? Linda - Hemma tror jag, Mimmi - Hemma i Melbourne och Lucaz - I Solle.
82. Vilken tid gick du upp imorse? Xavi väckte mig 10:26
83. Vad gjorde du kl 2 inatt? sov , tror jag ? kanske lyssnade på musik och läste sporten i mobilen osäker.
84. Vad är det första du gör på morgonen? sträcker på mig och gosar in mig i täcket.
85. Vad ska du göra efter det här? dra mig ut med Xavi :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0