update - Baby , Baby, Baby ooh

Kör en test period med Tumblr just nu, testar mig fram och så får jag se hur det går. Kanske blir så att jag lägger ner bloggen och bara använder mig av den ? Vilket jag inte har planer på, men man vet aldrig. Nu kör jag som sagt en tid av test och kommer ha den som en liten vid sidan av blogg. Vet inte riktigt om jag kommer köra min Tumblr på engelska eller på svenska, för att öva upp engelskan så tror jag att jag kör i den stilen.
Men som sagt ni får gärna hålla sten koll på den också, kommer bli mycket mer bilder där. Kanske inte hela bild serier men det kommer komma upp mycket bilder. Det är nog vad jag kommer använda min Tumblr till som ett fotoalbum , för om jag börjar köra den i blogg stil då kommer den också gå åt helvete. Det är nog varför jag alltid hamnar på efterslänt med bloggen, för jag orkar inte ladda upp bilder för det tar sån jävla tiiiid det tar typ 7 minuter för en bild, och hur kul är det då om man har 130 bilder som ska upp ? Man borde kunna blå markera och lägga upp massa åt gången, och det ska inte ta en oändlighet. Och en annan grej som är bra med Tumblr är att det funkar utan problem i mobilen !!!!



www.cajsadaahl.tumblr.com



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0