update - Tar vara på batteriet

Jajamen, jag får ta vara på det sista batteritd som finns laddat på datorn. Med andra ord 29%.
Så jag använder dessa 29 procent till att göra ett sista inlägg innan det är dax att dejta kudden återigen.
Har precis tittat klart på Sverige - Ryssland i Ishockey. Jag HATAR ishockey, verkligen förstår mig inte på sporten, och för en gång skulle då man sätter sej ner och tittar på skiten då förlorar Sverige på straffar !? HUr gick det till igentligen, dom hade ju sjukt bra spel , eller ? Ni hockeu fans, hade dom inte det? Det tyckte jag iallafall, nej tacka gud fpör fotbollen.
Nej nu ska jag hinna kolla mail, bloggar och facebook innan batteriet dör, Sovgott på er!



P.s min hund snarkar som 13 gamla gubbar !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0