update - Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gjorde rätt mycket jag aldrig gjort innan, som att skaffa egen hund.

Har du några nyårslöften?

Japp, Dom har ni redan läst, Jobba upp betygen och tänka mer på hälsan.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.

Vilka länder besökte du?

Danmark, 2010 = ett res fattigt år.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

26 Juni 2010 ! Då hämtade vi hem Xavi.

Vad var din största framgång 2010?

Mina betyg, tror jag är en stor framgång, att palla med pressen i 8:an och ändå får hyffsade betyg.

Största misstaget?

Att jag inte kämpade mer i skolan.

Bästa köpet?

Ojdå, hmm... Minns inte ens vad jag köpte förra året... måste vara datorn även om det inte vad jag som köpte den.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder , helt klart.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Absolut. Massa minnesvärda saker har gjort mig glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Gubben i lådan, Dynamite, Dreaming people, mfl.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Vet inte riktigt, är rätt sur av mig (av naturen) Men jag tror nästan jag va lite av båda delarna, Det väger lika i vågskålarna.

Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit ansvar, och varit mindre ego.

Favoritprogram på TV

Ung & Bortskämd, OTH mfl.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Kommer inte ihåg, jag fick mina presenter på morgonen, sen åkte jag och Ottan och badade, åt godis , tog kort och barra njöt av livet. Sen tror jag att mammas kompisar kom hem till oss med paket, och så fikade vi. Såg nästan ut som vilken födelsedag som helst för min del.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

En blandning av allt och lite till.

Den bästa nya personen du träffade?

Jag har träffat många fina människor. Hoppas på att  träffa lika fina människor i år.




2010 - ett bra och ett riktigt skit år !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0