update - första januari tvåtusenelva

´Hade ni ett fint nyårs firande i går ?
det hade jag riktigt trevligt, mycket god mat, musik, tävlingar, julklappsutdelning(sent kanske men kul) ,skratt , och helt galet sjuka frågor i en tipspromenad, och självklart tolvslaget med raketer och skumpa.
Jag måste bara kommentera en sak: folk som smäller smällare en vecka innan nyå och forsätter smälla en vecka senare,  vad har man för liv ? Raketer skan smällas mellan 23:40 och 00:50 31 december SEN RÄCKER DET ! Jävla idioter !
Då har vi lämnat tvåtusentio bakom oss! OCh nu blickar vi frammåt. NYÅRS LÖFTEN!
Mina är:
Börja tänka på vad jag äter, inte äta så mycket godis och sluta dricka läsk, och framför allt röra på mig mera än vad jag gjorde 2010.(börjar på måndag) BEACH TVÅTUSENELVA HERE I COME!
Och jobba upp min betyg, så fort jag får en läxa ska jag göra den före jag gör någonting annat.  Bättre betyg here i come !(startar tillsammans med skolstarten)


Hur ser era löften ut !?


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0