update - Cajsa is back.

Nu har jag varit borta från bloggen ett tag som ni kanske märkt, kände att jag behövde en blogg paus. Men jag vet att det är taskigt att bara sluta blogga utan att informera er om det. Men jag kände att jag behövde tid att arbeta mer kreativt i skolan och lägga mer fokus på hunden, vilket jag inte kunde göra om jag kände tvång till bloggen. Ni måste också förstå mig lite iallafall.
Jag har haft enormt mycket i skolan , massa prov och inlämningar. Vilket har tagit sjukt mycket tid, men skolan går först som vanligt. Och sen har jag två hundkurser att sköta och hålla reda på hemläxan till båda tar också på krafterna. Sen har jag inte haft internet på min egen dator och när surfet gick ut bryde jag mig inte om att fylla på då plånboken skrek på hjälp av tomhet, sen när jag hade pengar då gick mitt antivirus program ut så då fick grannen ta datorn för att installera ett gratis AV-program och det tog en vecka. Så jag har fått använda familjens sega dator och har då bara kollat det viktigaste som FACEBOOK och mailen, sen har allt annat ploppat åt sidan. Men nu ska jag dra igång bloggningen igen så gott det går. Och försöka göra update så ofta som jag hinner och kan.
Jag vet att ni hatar att ni älskar mig ;)



See you later alligator !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0