update - sjuk trött (inlägg nr. 900)

Seriöst, borde man inte få ta ledigt från skolan när man är så här trött ?
Igår va jag ju i skolan hela dagen som alla andra, sen var det hem och hjälpa mamma i tvättstugan som för övrigt var både lite små kul och jobbigt, Sen var det plugga i 40 minuter sen promenixade jag, Hanna & Xavi upp på Safjället och gick där i 45 minuter (riktigt skönt, älskar att gå där uppe) Sen var det hem och hjälpa mamma meed tvätten igen , upp och plugga med pappa, sen ner i tvätten igen och ut med hunden, sen till sist kl. 21:00 då kunde jag  sätta mig ner och plugga på engelska förhöret vi har idag, vilket gick jätte bra , sa glosorna 2 gånger på engelska, 1 på svenska och skrev dom 1 gång alla rätt varje gång (: Har svårt att lära mig glosor nämligen 38 stycken utan problem det är cooolt tycker jag hahahah !
Så nu är jag helt död, kom i säng 22 och nått och gick upp 6 , aldelles för lite sömn för min del. Men men, nu har vi jympa så jag kanske piggnar till.
hörs när jag kommit hem !

                    
                                                         Jag i går kväll !

Kommentarer
Postat av: Mimmi

gött cajsa, vad duktig du är! :)

jag saknar & älskar dig! PUSS

2010-09-07 @ 09:09:42
URL: http://metrobloggen.se/mims

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0