update - ögoninflam.

Jajamen en lätt ögoninflammation  har man då råkat att få i höger öga.
Nu får jag medicin som är gult , blä ser as ökligt ut när det rinner ut ur ögat, men de va en så lätt inflam. så jag kan lyckligt vis gå till skolan i morgon :) Vill inte missa projektet i Universeum.
Så , jaa nu ska jag duscha eller vänta på att naglarna(lacket) ska torka och sen duscha och sen sova, så får vi hoppas att jag är frisk som en nötkärna i mon (:
                                    
så där såg mitt öga ut förut :/ knas säger jag bara !



BUENAS NOCHES !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0