update - en kort sak till inlägg

NU är det dax att visa att man lever , haha !

har inte haft så mycket tid till att blogga i dag, konfan tog från 11-13:30 typ sjukt längre än beräknat.
Men men, mamma hämtade upp mig vid kyrkan så begav vi oss till Kortedala, jag fick som vanlig vara GPS.
Som alltid när jag och mamma är ute och kör blir det galet, hihi!
Men vi kom fram, vi lät Walther och Xavi leka lite, sen gick vi in och fikade ochdom fick leka mer, sen åkte vi hem , hämtade Lucaz hos syrran och köpte donken på vägen tillbax.
Så nu i kväll har jag väl bara suttit framför tv och druckit tea, yummie!

anledningen till att jag inte ligger i sängen vid det här laget är för att jag börjar så sent i morgon, 9:50 så då kan man lika gärna vara uppe till 22, i vanliga fall brukar jag typ sova nu, eftersom vi börjar typ 8 varje dag och slutar runt 4 snåret VARJE dag. Så då behövs de sovas.

Men nu ska jag fixa mig för kvällen , och dra mig mot sängen.
Vi hörs antagligen i morgon.


OCH MED EN PAPPA I BARCELONA SÅ FÅR JAG VÄL SÄGA GODNATT PÅ SPANSKA:

                

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej min älskade cajsa bajsa!

Hur mår du?

och hur är det att börja konfan? Ska du läsa det hela året? Och läser du i kortedala?!?!

Kan du inte skicka ett mail till mig och berätta lite?

jag saknar dig, PUSS!

2010-09-13 @ 00:50:55
URL: http://metrobloggen.se/mims

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0