update - biovistelse

BILDBOMB:


Bio-outfit :)


Jag fick total panik när muggen var så stor, typ stor som en handboll i omkrets, syns ej på bilden men jag skämtar inte den var ENORM !


Botten upp, IT'S THE BIG ONE !!


Ottan goes wild in the toilet.

The cool girls in town !




Jag och ottan gick loss på handfaten hahahahahah !


vi och våra speglar.


Coolatse filmen evver hahaha ! Det var sånna små gubbar ÖVERALLT!!

Sötaste !


Finaste bilden!
Jag kallar dej: Torres ♥  Hutcherson


jag flippade ur totalt :/
Ottan sa: Du är lik Kissie på den bilden.
Och stämmer de då skäms jag riktigt. Och då ber jag om ursäkt till er tittare/läsare om jag är lik henne så måste detta ha förstört er dag, im sorry.





Fikade efter bion, på ESPRESSO HOUSE :)
mitt och Ottans favo fik ;)


Ottan looooves her chai :)


ÄLSKAR ICE CHAI!! om ni inte testat så gör de :O










Sammanfattning av filmen kommer strax :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0