update - Vad ska jag måla i för färg?

Ska måla om mitt rum om några dagar , det komemr en målare hit som ska måla om mitt och L's rum sen ska han tydligen tapetsera hallen också.
Och vi ska köpa färg i dag, OCH JAG VET INTE VILKA FÄGER JAG VILL HA ?!
Det börjar kännas lite panik artat, har funderat på gräddvita väggar och en fondvägg som är jätte ljust gammeldags rosa. Men då har jag ju en vägg till som är rosa och det var det blåa och de rosa jag ville komma i från. Men vafan att det skall vara så svårt att välja en färg och sen är det bra?

Men lyssna på detta : Alla väggar äggskalsvita/gräddvita och en ljust mintgrön vägg ? Och på den väggen ska jag skriva: "You'll never walk alone" i ett fint typsnitt.
Tänkte först sätta hela Liverpool FC loggan men det funkar inte eftersom den har gröna områden och mellangrönt mot mintgrönt, ne inte så snyggt !


                            
 
                                          
                              

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnbo

Hmm, det där med gräddvita väggar låter jättesnyggt, men jag skulle nog inte ha en mintgrön fond vägg. Då tycker jag gammeldags rosa låter bättre. Du kan ju tapetsera fondväggen :D

2010-10-23 @ 09:56:37
Postat av: Hanna

Jag tycker också om gräddvitt o gammelrosa, det blir mer vuxet :)



Eller ta typ gammelrosa alla, förutom en vägg med typ en grå fondvägg med medaljong mönster ! :D



pusss



Jonte skriver i samma kommentar: jag tycker du ska ha gräddvita väggar och måla en liten gräddkanna i ena hörnet så det ser ut som d rinner ur den, osså en stoooooooooor kanelbulle som fondvägg! :D

2010-10-23 @ 16:50:08
URL: http://hahosis.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0