update - lördagkväll

Ja då var även denna lördga strax över.
Dagen har gått sjukt snabbt, tycker vi borde få lite mer tid att vara lediga på helgen , man hinner ju knappt varva ner innan skolan/jobbet börjar igen.
Men men , vad ska man göra ? Inte mycket tydligen!

Efter att kusinen och faster hade varit här så åkte jag , Lucce och mammsen på Liseberg(näst sista helgen som det är öppet) så vi passade på att åka dit. Kallt och sjukt mycket folk :/ Det är nog en av alla negativa grejer med Lisset, så mycket folk. Har folk verkligen inget annat för sig ? Ok nu vet jag att hälften av alla som var där idag tycker likadant men ändå ?
thihi.
Funderar på att dra med lite folk från 8:an nästa helg och gå på Liseberg ! :) Hade varit kul att göra något tillsammans ett gäng.


Nu blir det: En stor kopp tea , ett bubbelbad och boken "Låt den rätte komma in"
                                  

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0