update - havsfreak ?

                        

Detta är en av de dokumentärer(i detta fall film) som jag absolut vill se.
Ett havs freak som jag är så ska jag se den på bio. Jag har sett trailer och massa klipp på den och den verkar sjukt bra. En dokumentär om hur det faktiskt ser ut.
Jag , som ni vet är väldigt intresserad av livet i havet, speciellt hajar och bläckfiskar. Så denna film kommer jag nog att ta lärdom av, lixom få ännu en uppfattning om hur havet ientligen ser ut, jag menar det är ju så mycket mer än lite fiskar som simmar runt och tång , som typ i våra Svenska badvatten.
JAG SER FRAM EMOT DENNA FILMEN/DOKUMENTÄREN!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0