update - Frågor och svar


INFO: Denna gången täkner jag göra som sist , jag tänker inte skriva vem som ställde frågan och kommer inte dela in dom i kategorier heller, så ja tar frågorna huller om buller, för dom som ställt frågorna vet ju vilken fråga som är deras.







Vilken parfym använder du ?
Sv; Escada Marine Groove

Vad önskar du dig i jul klapp?
Sv; En minipc. Det är det jag vill ha just nu iallafall men listan kommer att fyllas på!

Vad använder du för kamera när du fotograferar?
Sv; Jag fotar med en Canon EOS 1000D

Hur lång är du ?
Sv; 168 eller 169 cm.

Var det inte du som hade hjärtformade solglasögon ? Kan du inte visa en bild på dom?
Sv; Jajamen det var jag de haha. Ah det kan jag göra ,men jag passar inte i dom för 5 öre.


Finns det något namn du tycker är extra fint ?
Sv; Jag har snöat in på Céleste , Rachel & Chelsea som tjej namn
och Leon och Gerrard som killnamn.

Hur mycket väger du ?
Sv; Det tänker jag inte dela med mig av.

Vilket är det bästa hudvårds tipset enligt dej?
Sv; Använd Neutrogenas produkter morgon och kväll = strålande vacker hy.

Vad gav du Ottan i födelsedags present?
Sv; Jag gav henne ett armband , men hon ska få mer om ett tag.

Kan du lägga upp dagens outfit oftare ?
Sv; Självklart kan jag göra det :)

Hur många gånger om dagen käkar du ?
Sv; Tycker du jag är tjock eller ? Haha nej jag skoja bara. Frukost Lunch och Middag !

Varför hoppade du av konfan ?
Sv; Jag kände att jag inte fick ut nånting av att vara där eftersom jag inte är kristen , så varför slänga dyrbar tid på att lyssna på sånt jag inte bryr mig om för 1 öre ?

Har du något favorit plagg du inte klarar dig utan ?
Sv; Antingen alla mina leggins (i love it) eller kanske min Liverpool tröja, eller så är det mina 9 par kalsonger, ne jag vet faktiskt inte.

Vilken mobil har du ?
Sv; En samsung gt-s5600


Höll inte du på med hästar innan?
Sv; Jo men jag slutade efter olyckan med Lucky. Men saknar tiden i stallet som bara den.

Vilken är din favorit i Twilight serien ?
Sv; Nr. 4 helt klart.

Hur mycket läsare har du ? p.s din blogg är grym d.s
Sv; Det varierar väldigt, allt från 50-300 läsare per dag, väldigt väldigt olika från dag till dag.
Tack så mycket, det värmer.

Hur ofta har du prov i skolan ?
Sv; Det är olika.

Vilket är ditt favorit ämne i skolan ?
Sv; Jag tycker inte om att gå i skolan överhuvudtaget men måste jag välja så : Spanska, So , Svenska & HKK.

Vilken är favorit filmen ?
Sv; Hmm.... The kids are all right eller Hajen.

Vilken är din favorit bok?
Sv; Twilight, Låt den rätte komma in.

Har du och Xavi vunnit något pris?
Sv; Japp sista kurs tillfället på valpkursen, och utställnings pris(fjärde plast)

Hur länge har du haft Xavi ?
Sv; c:a 4 månader.


När min prins var liten gosse !

Vilken linje vill du läsa på gymnasiet ?
Sv; Jag vill läsa djurvårdar linjen.

Tycker du kor är söta ?
Sv;  Ja vissa av dom, Highland cattle kalvarna är sötast.

Vill du pierca dej ? (vart)
Vill du tatuera dej ?(vad och vart)
Sv; Jag vill pierca tungar och underläppen.
Jag vill tatuera in mitt livs motto: you'll never walk alone(nu kommer ni tro att det är för LFC men så är det inte, det är ju sant you'll never walk alone) Och den ska sitta i svanken.

Vad har du för favorit mascara ?
Sv;  Vet inte , har testat så många så jag håller inte kolla men har ingen favorit gillar att testa nytt . Den värsta är iallafall isadoras wigwam.

Gillar du sushi ?
Sv; Absolut, sjukt gott ju!

Vilket är bästa TV programet och vilken är bästa radiokanalen ?
Sv; Kungarna av Tylösand och One tree hill, Radiokanal är det självklart NRJ !!

Tittar du på TV innan skolan ? Och isåfall vad tittar du på ?
Sv; Jajamen det gör jag. Vakna med THE VOICE! (kanal 5 ,start 06:30)

Vilken är din favorit attraktion på Liseberg?
Sv; Kanonen och Balder !
 

Finns det någon lärare du har extra respekt för, eller t.om. är rädd för?
Sv; Vår matte lärare är sjuk rädd för honom, helt seriöst !

Vad har du för betyg i skolan ?
Sv; Det vet jag inte, vi har inte fått slutbetyg än eller terminsbetyg. Men jag vet att jag har G på provet i HKK, VG i svenska uppsattsen(vg var det högsta) ig på matte provet. Sen vet jag inte mer. (dessa resultat inget med slut betygen att göra, dom påverkar bara )

Vad tycker du om Cristiano Ronaldo ?
Sv; Vill du verkligen veta ? EN STOR JÄTTE BÄBIS ! Därav den mesigaste i fotbollsvärlden !

Hur många inlägg har du skrivit sen du började blogga på bogg.se ?
Sv; Jag tror att med detta inlägg så är det 1009 ?

Vilka bloggar läser du ?
Sv; Gud ? Dom jag flitigast läser ?
http://emmyni.blogg.se
http://thejuicydetails.blogg.se/
http://isabelles.nu/
http://hahosis.blogg.se/
http://www.metrobloggen.se/mims
http://rebeckhaam.blogg.se

Vilken är favorit affären ?
Sv; Vet inte riktigt, Gina kanske ?

Vem har gjort din fina design ?
Sv; Emma heter hon. Hennes blogg är länkad i menyn och driver bloggen emmyni som ligger i frågan ovan.

Hur gammal är Xavi nu ?
Sv; Snart 6 mån.

Någon sida på internet som du är beroende av ?
Sv; Facebook helt klart. Och blogg.se


Vilken är din favorit dricka ?
Sv; FANTA WILDBERRIES !

Vilken är din favorit mat ?
Sv; Samma svar varje gång. Thaimat!

Vilken är din favorit låt just nu ?
Sv; Akon - Angel , Rihanna - Only girl , One Republic - Secrets , Kesha - We are who we are , Kid Cudi - Erase me och Usher - Dj got us fallin in love

Varför tycker du Om Fernando Torres?
Sv; Varför ? FÖR HAN ÄR KUNG OCH TAJTAST!

DE VA ALLA , HOPPAS DU FICK SAVR PÅ DIN FRÅGA !
hann du inte ställa fråga ? Ställ en fråga till nästa frågestund som kommer. Skicka ett mail och döp ditt mail till: fråga till nästa frågestund så sparar jag din fråga och slänger in den i nästa frågestund eller så skriver du en kommentar så kanske jag svarar i ett inlägg!


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0