update - En tjejkväll.

Nu sitter eller står jag här med O.
Vi har haft en tjej kväll, mina parents har vait på fest så vi har haft lägenheten för oss själva.
Vi kollade film, drack dricka åt mat och bara myste.
Sen gick vi ut och gick med Xavi och tog massa kort, som tyvärr kommer upp i morgon, pga. att jag inte hitta sladden. SORRY !
Men jag lovar dom kommer upp i morgon, dom och mycket mer. Tänkte slänga i hop en hiss och diss lista.
Det var ett bra tag sedan.



NU:
Tea, skitsnack , ansiktsmask och NRJ. Sen blir det nog sova, men bloggen släcks för denna dagen. Och tänds igen i morgon med nya tag och nya krafter.

SOV SÅ GOTT PÄRLOR SMÅ!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0