update - Andra dagen på lovet, eller inte

Det beror på hur man räknar, jag ränkar från i morgon eftersom man är ledig Lördag & Söndag i vilket fall.
Så jag räknar inte riktigt att lovet riktigt börjat på en lördag/söndag. Visst så fort skolan slutat på fredag eftermiddag så börjar lovet. OKEJ där blev det dubbel moral. Vet igentligen inte hur jag räknar. Men skit i det nu, helt onödigt vetande kallar jag det.

Nu ska jag testa en sak som vissa , vet inte hur många bloggare kör på men nu ska jag också testa, verkar lite coolt. Att blogga/skriva inlägget vid sidan av en bild. Och jag har INGEN aning om hur det kommer se ut när jag är klar, men det får vi se då. Den som väntar på något gott väntar inte länge till helt enkelt.

Hur har eran Halloween varit? Själv har jag knappt märkt at av att det är halloween, 1 ända unge har vart här och bus elle godisat. Förr plingade det ju på dörren var 5:te minut nästan, har har skräck kulturen bland barnen tagit vägen ?
Sen är det ju söndag så det fanns inget godis hemma, så dom fick busa med oss istället vilket jag tycker är roligt för det blir ändå alltid jag som skrämmer livet ur barnen. Brukar nämligen stå innanför dörren och kolla i dörrögat när dom ska busa så precis när dom ska öppna brevlådan för att slänga in något så sliter jag upp dörren och skrämmer dom. Lika kul varje gång. MOHAHAHAH

Planer för i morgon:
Åka in till stan med Lucaz & Ottilia , vi ska gå på buttericks och köpa saker till en Halloween fest jag ska gå på , som är på Tisdagkväll. Sen ska Lucaz ha lite grejer till deras Halloo party på skolan den 4. Så det är fullt upp ,sen ska vi käka någonstans också. Ser jag framemot, har inte träffat mrs.Hutchersson sen den 15:de då hon fyllde 14 så de ska bli kul att ses efter ett så långt tag.

Nu blev det ett ganska långt inlägg känner jag, men det behövdes efter en liten torka här i bloggen. Eller vad tycker ni ?

En liten låt såhär på kvällskvisten:
 
                                      [Enrique Iglesias - i like it]


Bilden är tagen förra sommaren utanför Östersund, på det thailändska palatsets elefanter.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Inte Sollefteå utan Bispgården utanför östersund :)

2010-11-01 @ 06:40:15

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0