update - 02:05 - 07:00

Precis så länge har jag sovit i natt :/
gick och la mig klockan 21:55 och somna inte för än efter 2 , så sjukt efterblivet.
klar vaken hela natten , och gissa vad ? När jag gick upp i morse vid 7 inga problem, men nu börjat tröttheten komma och det betyder? Joo hela dagen är total förstörd. Jag kommer gå runt med as dåligt humör hela dagen.
Tack vare att min efterblivna kropp vägrade sova i tid i går.
Eller så går det över i övertrötthet så jag skrattar åt allt. bokstavligt talat allt, när jag blir övertrött då räcker det med att någo säger hej eller typ eluttag så dör jag av skratt. Kanske är bättre än att vara på dåligt humör men det kommer gå alla andra på nerverna.
        

de är precis jag. Jag låg och mumlade för mig själv: Jag måste sova, de e skola i morgon. Om och om igen.
Hjälpte det? 

NEJ!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du ill å´ligga hos mich !!!!

2010-10-04 @ 15:09:19
Postat av: mitt fina namn arre barre

cacca bajsa räkna får då hihihih :D

2010-10-04 @ 22:39:42

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0