update - VINST !

SÅ GÖTT ATT VARA RÖÖÖÖÖD :)
you'll never walk alone, tjalalalalal, vinst 2-0 mot Chelsea, Torres matchens kuuung.
aaah fyfan va gött det känns och pappa och brorshan som är Chelsea fans in i benmärjen. AH så gött att få knäcka pappa , kul för att han blir så sur när dom förlorar.

I morgon börjar renoveringen av våra rum så vi kommer inte att bo i våran lägenhet. Vilket betyder: ingen dator.
Så jag kommer inte kunna blogga på några dagar.Kanske om jag får tid i skolan eller om jag går hem till någon kompis. Men ni får hålla ut ett par dagar utan update.
Vi hörs snart ! Ha det så bra så länge och kom i håg:




YOU'LL NEVER WALK ALONE !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0