update - pics from ullared


Lillebrollan


Jag & Lucaz.


Lucaz lekte med mössan , medan vi väntade på mamma.


Mycket folk, bilden vissar lite. Men det va så knökat att man knappt fick plats.


typ somnade. HEMSK BILD!!!!!!




cooling till förare ;)


ÅÅÅÅH KÄRLEK !


Jajamen det är dit vi ska !!


DEN BJUDER JAG PÅ :)


Mamma goes rallyförare!


jag och mitt älskade NRJ !


On our way.


Strike a ugly fooki pose.


vackraset bilen i världen(dock ful i vit) Det är något fel på mina ögon när kollar snabbt eller länge på bilden ser det ut som att den rör sej hahaha !


TUNNEL


sovande,


NINTENDO !


Home sweet home !

kul bilder, kul bilder. Hade inte bättre för mig bara,
Vet ni vad ? Jag hatar spotify ÄNDÅ lyssnar jag på den skiten ??

Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: heheh nu är jag tillbaka tror jag ;)

2010-11-06 @ 14:13:58
URL: http://emmyni.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0