update - inga dörrar

Det är sant. Vi har 2 dörrar i hela lägenheten. Ytterdörren och ballkongsdörren.
Fan är detta ?? Det går inte att sova, det går inte att kolla på film, det går inte att prata för då stör man dom där ute.
Jäkla byggarbetare som inte ens kunde skicka in dörrarna i tid. Så nu står vi här denna helgen och några dagar in i nästa vecka utan dörrar. SJUKT!
Asså jag har sån jävla panik, seriöst jag vill kunna stänga in mig. i hate it.
Men men.....
När dörrarna kommer ska INGEN få öppna dom utan dom ska stå stängda hela tiden, inte konstigt om kommande vecka blir helt förstörd när man inte kan få lite avstängd tid eller få sova ordenkligt. MÅLARNAS FEL OM JAG FÅR IG I ALLT NÄSTA VECKA !
Nää så illa är det inte , men jag vill ha DÖRRAR !
                         

Dear god : give me a door !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

herre gud vad du gnäller har inte du tjatat & tjatat om att göra om här hemma;( ja & nu är jag trött på allt ditt gnäll Cajsa vart jag än läser så är det gnäll gnäll & gnäll ingen orkar läsa din blogg om du inte är lite mer positiv ;( & VI HAR EN TOA DÖRR va glad för det du :))LOVE YOU

2010-11-14 @ 09:25:37

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0