update - Fredags shopping.

Har shoppat som en galning i dag :) Faktsikt ganska stolt över mig själv att jag hittade så mycket.
Här har ni allt jag köpte:

Lacktights med dragkedje detaljer på båda benen.


Julstrumpa till X.


Trosor med sjukt fult tryck. Så fult att dom är så underbart söta.


Trosor med ett strikt budskap.


Trosor - edhardy inspirerade.


Hello my new kitty underpant.


Spetsisar.


Chenille strumpor. 2 par i konstiga färger.


Mys mys strumpor nu till vintern :)

 
Underbar nyårs klänning! New love!


En fest klännig. Hela klänningen är i spets.(ofc, med undertyg)


En liten blus.  Älskar mönstret.


Ett litet nattlinne.


Kallingar ! Kallingar ! Kallingar ! Och för er som är halvt om halvt blinda står det duff på dom och är massa ölflaskor och en bild på Homer med två ölbägare.


Ett par råballa jeans :)

















Shoes,  BAGS and boys ! Nya favoväskan.   Nitar nitar och åter nitar.









Duopack för 30:-/st som hittat.


Think bubbly. Parfym, köpte den för ett tag sedan,  men pappa lyckades slå av locket på den så den går inte att använda typ fullflaska. Smart pappa smart. Nobellpris here you come.


Det var allt, visst är det rätt snygga saker ??

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0