update - Cajsa goes Master Chef

Jajamen har nyss lagat söndagsmiddagen till hela familjen. Och det fick bli varm Couscous med qournbitar. YUMMIE! En rätt vi gjort i skolan på hemkunskapen. riktigt god och det verkade familjen tycka också.

Jag & mamma har gått i skogen med Xavi i dag, han gick lös och helt plötsligt försvann han och hur mycket vi än ropade så kom han inte. Sen kom tåget precis bredvid åt det håll han stuckigt. Gissa vem som fick paniiiiiiik !
Har nog inte varit så rädd på 478458945895489 år.
Älskar min lilla vovve, sen kom han tillbaka med svansen viftandes och en stor pinne i munnen.
tur att han inte sprang till skogs eller ner på tågrelsen.
ursh!


Nu ska jag ladda över bilder för mamma, vi hörs senare !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0