update - vill ha pengar i födelsedagspresent !

Det är så att jag fyller år nästa månad !
vilket betyder presenter, och jag vill BARA ha massa pengar !
Jag har massa saker jag vill köpa.
t.ex. MASSA converse, det går bra att få ett eller två par conves oxå ;)
och dessa legginsen:

SÅ JÄVLA SNYGGA !
jag dregglar ihjäl mig !
179: på Nelly.com
och så vill jag kunna köpa en mjukis tröja och mjukis byxor från liverpool! :)
OCH EN NY MOBIL FÖR DEN JÄVLA SAMSUNGEN DÖDAR MIG !
jag skulle kunna offra mjukis kläderna för att få 1 par converse, legginsen och pengar till en Sony Ericsson w595 !
då hade jag inte kunnat tacka gud nog och dom jag fick sakerna av !
det hade varit perfekt perfekt perkfekt, jag hade nog börjat gråta ! SERIÖST !

                                                                                          

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0