update - varma sommar drömmar !

Nu när sommaren kommer vill man ju gärna fräscha upp gaderoben lite !
Här kommer lite tips ur min personliga tycke och smak ;


(ska köpa)                                         (ska köpa)


(ska köpa)




 

(allternativ till skolavslutningen!)

 
                                                                     (allternativ nr.2 till skolavsl.)


 






åååh, tänk er allt detta i sommar ! :)
hur fan najs är inte det ????
fan att man inte har tur i spel, vissa kan ju köpa en trisslott och så skrapar dom fram 30.000:-
Det hade inte varit hel fel.
Tänk man köper en trisslott skrapar med inställningen; jag kommer inte vinna något !
Så skrapar man, och när man bara får dubbletter försvinner hoppet och dom tre sista står det 10.000 X 10 !
FATTAR NI HUR MYCKET MAN SKULLE SKRIKA ????
ååh, drömmar gör en halt svimmfärdig i bland !

                                                                       


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0