update - Shoppat lite !

Tjena, har shoppat lite och tänkte slänga in lite bilder till er;


En parfym.


en söt pincett & en borste till ögonskugga.


natur strumpbyxor.


1 par spets leggins & 1 par vita med blommor.


Ballerina strumpor och 1 par korta.


halsband till Xavi.


hörlurar ! my new sweet hearts !

Torr schampoo , vanligt schampoo för färgat hår & deo.


Ringklocka till cykeln, kitty med hund dräkt.


Trosor.


skärp.


ett nyckel band.


Kort jeans jacka.


tröja.


pyjamas.


linne.


skjorta.


edhardy inspirerad t-shirt, men strass pärlor(syns ej på bilden)

nu ska jag fixa lite ny musik i ipoden sen ska jag gå ut och sätta mig i solen som för tillfället gömmer sig bakom ett tjockt lager MOLN :/
kiss yah later !

                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: izabell

har letat överallt efter en sån ringklocka,får jag köpa den? :)



tacksam för svar

kram

2011-07-15 @ 00:20:28
URL: http://www.notrevie.devote.se

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0