update - Hiss & Diss, OBS; Jag bestämmer !

Nu var det ett tag sedan jag hade H&D listan , har nästan saknat det!
Men nu är det dax igen, och jag hoppas att det blir lika bra som vanligt.
Och som vanligt; DET ÄR JAG SOM BESTÄMMER VAD SOM HAMNAR PÅ LISTAN !
och som oftast så har jag valt ett tema för listan, och även denna gång har jag suttit och klurat på ett tema och kom fram till ; SOMMARENS NAGELLACK !
Nu kör vi;


PASTELLER I ALLA FÄRGER, GLITTRIGA, MATTA, ENFÄRGADE, TVÅ FÄRGADE.
JA ALLA PASTELLER SOM DU KAN KOMMA ÖVER. DET ÄR VAD SOMMAREN HANDLAR OM I ÅR INOM NAGLAR!
SÅ HAR DU INTE PASTELLER KAN JAG SÄGA BYE BYE BARA !
DET ÄR DET SOM GÄLLER, PASTELLER I ALLA FORMER & FÄRGER!

 





SVART, VITT & BEIGE !
ÄR VERKLIGEN UTE I SOMMAR (FÖR MIN DEL)
1. SVART ÄR DÖDENS FÄRG OCH A BIG NO NO FÖR SOMMAREN!(möjligvis, svarta tippar eller mönster)
2. VIT ÄR FÖR TRÅKIGT(det funkar möjligtvis tillsammans med pasteller & vita tippar eller vitt mönster, men absolut inte enfärgat!)
3 FINNS DET EN VÄRRE ÄN BEIGE NAGLAR ???? NEJ EUH EUH EUH SÄGER JAG BARA !
FUNKAR INTE TILL NÅGOT, DET ÄR RENT SKABBIGT MED BEIGE NAGLAR!
SOOO NOT CAJSA STYLE !





har du synpunkter på listan ?
langa iväg en kommenatar i detta inlägg då!

                                                                                                         

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0