update - Cajsas 99 bekännelser !

 

1. Mitt namn? - Cajsa Michaela 'Torres' Daahl
2. Exakt ålder? - 13 år , fyller år om 48 dagar !
3. Vart bor du? - MÖLNDAL !
4. Syskon? Linda, Mimmi & Lucaz
5. Husdjur? Ja. 1 Orm och hund väntas
6. Färg på ditt hus? - Tegel -.-
7. När är du född? - 21 juni 96 (H)
8. Klass? - 7Y
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag.
10. Har du något jobb? - noe, men vill ha, någon som har något ledigt?
11. När ska du sova ikväll? - TIDIGT BÖRJAR 8 I MON!
12. Mitt största intresse? - Djur.
13. Duschat idag? - neo, men ska göra innan jag går och lägger mig.
14. Kramat någon idag? - jadå
15. Pussat någon idag? - mmh.
16. Vad har du ätit? - Mat ?
17. Dagens klädsel? - jeans, tröja och tjock tröja och juste halsduk.
19. Dagens sötnos? - ´HIHI, jag :)
20. Dagens roligaste? - hmm... Jasmina är alla dagars roligaste :P
21. Har du många vänner? -  hellyeah !
22. Vad ska du göra idag? - sova och äta middag!
23. Vem kramade du senast? - Mamma
24. Hur många vill du ha sex med? - eeh vaah? va fan e det för fråga ?
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? fan vet jag.
27. Har du pojk-/flickvän? - ne inte för tillfället :/
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Ottan <3
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Rovia"  något långt på 7000000 sidor, som jag inte ens läste jag öppnade och klickade ner det igen.


Favorit
31. Film? - Avatar & Hajen !
32. Låt? - Natteravn - Rasmus Seebach !
33. mat? - THAI THAI THAI <3 <3 <3
34. Dryck? - Kolsyrat vatten, cola & mjölk !
37. Stad? - Göteborg!
38. Land? - Spanien & Sverige.
39. Ämne i skolan? - SO och Hemkunskap.
40. år? - Fernando Torres was born in 1984 so my favorite year is 1984!

Senaste
41. Personen du tänkte på? - min syster i australien.
42. Personen du kysste? - hahaha kommer inte ihåg.
43. Gången du spydde? - 3 månader sedan kanske ?
44. Gången du grät? - härrom dagen
45. Pizzan du åt? - typ en vecka sen med donja.
46. Gången du var i göteborg? - ooh, härrom dagen
47. Gången du var i stockholm? - i sommras,
48. Gången du var full? - i dont drink.
49. Gången du var hög? - igår, hahahah skoja ! HAR ALDRIG VARIT OCH KOMMER ALDRIG ATT VARA
50. Personen som såg dig gråta? - Mamma eller Rovia.


Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - HUND LÄTT !
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - både och, det beror på.
54. Tv-spel eller datorspel? - tv spel , mario vettu :)
55. Singel eller upptagen? - beror på.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - what ? inget -.-
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad !
59. Big brother eller paradise hotel? - BIG BROTHER LÄTT SOM FAN ! :D
60. Svart hår eller blont? - på en kille? svartbrunt !!
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa , grrh !
62. Choklad eller lakrits? - LAKRITS <3
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg såklart !
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola :)
66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - döö ... hahaha nej nej, LEVA SÅ KLART !

Antal
70. Personer du älskar? - Många <3
71. Personer du hatar? - det finns många jag inte gillar.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - många.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - tahahahaha ! ooo intressant !
74. Glassar du ätit på en dag? -ooh dom är många :O
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - inga.
76. Gånger du haft minnesluckor? - what ?
77. Piercingar har du? - öronen vill ha i tungan
78. Personer du saknar just nu? - min syster.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många gånger,.

Vem
80. Vill du kyssa nu? - håller jag för mig själv.
81. Ska du träffa imorgon? - Ottan & alla i skolan och massa fler :D
82. Sjöng du senast för? - mig själv.
83. Hade du senast en msn konversation med? - Vickis !
84. Spelade du tv-spel med senast? - Lucaz!
85. Vill du ta med på en resa nu? - my froinds
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - MÅNGA ! fråga istället vilka jag inte vill kasta stenpå den listan är kortare.


87. Förtjänar att dö? - hmm alla mördare och våldtecktsmänn !
89. Vill du sova brevid inatt? - nallen !

Vad
90. Gör dig glad? - kompisar,djuren & torres.
91. Gör dig ledsen? - MASSA SAKER !
92. Vad vill du helst göra nu? - sova.
93. Önskar du att du slapp göra? - engelska glosorna.
94. Vill du ha nu? - LAKRITS ! ;) och Xavi <3
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?- MASSA SAKER ! ni har sett min önskelista men den är längre !
96.Längtar du till? - Xavi kommer hem !<3


97. Tycker du om dina betyg? - vet ej, eftersom jag får dom om ett år.
98. Ångrar du i ditt liv? - varje gång jag varit arg och skrikit på Lucaz !
99. Är det bästa som har hänt dig? - massa saker... t.ex. när mamma berättade att jag skulle få xavi <3


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0