Vårsolen är här vilket betyder nya solglasögon !?


Frågan är bara vilka man ska ta ?
Nördigt och kattigt är årets trend !
Men vad räknas som nördigt eller kattigt ?
Riktiga nördglasögon som mina är ju nörd till max !
Men ska man satsa på ett par pilot ?
Jag är helt kär i pilot och kommer ha dom varesej det är poppis eller inte !
Men hittar inga som är stora nog till mitt ansikte alla är tiniwiinie !
DÅLIGT !
jag ska leta arslet av mig !
Kanske ska ta och köpa sånna hjärtformade oxå !
tyckert dom är söta och har länge velat ha ett par, men vem vet dom kanske inte passar mitt ansikte !
Aja, fortsätt leta säger jag bara !


                                                  

                                               Vilka solisar ska du ha i år ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0