Varför är min dator så efterbliven ?

Ett spel jag verkligen ÄLSKAR är The Sims ! Inte verision 1 men the sims 2 !
Jag är helt galen i dom små gubbarna som springer runt och bara är !
Jag har spelat sims jätte mycket fram tills jag fick min stationära dator,
då när allt var installerat så skulle jag börja spela för datorn hade bättre grafik kort, så spelat blev inte röd och svart blinkande 24-7 !
Så satte jag i skivan för att påbörja installationen, då läser ínte datorn av spelet, jag baah: Ehm.. öööhm... okej?
Så jag ringer till Peter och han kommer upp och kollar vad som är fel, och då visar det sig att datorn inte har en DVD läsare utan bara cd läsare :(
vet ni hur jävla arg jag blev eller ?
så nu har jag klarat mig på ett mirakel utan sims i snart 1 år !
Och sen kom ju The Sims 3 då blev jag ännu mer sugen på att köpa det och börja spela det oxå !
MEN DET FUNKAR JU INTE EFTERSOM MIN JÄVLA DATOR INTE HAR NÅGON DVD SPELARE !!!!!
VAD SKA JAG TA MIG TILL????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jorden runt är ett av dom roligaste sims jag har spelat, självklart ligger det inne i mitt lilla skåp och väntar på att en dag bli framtagen och avdammad och i satt i datorn och spelad på !
men när kommer det att hända ?
NEVER !
inte så länge jag inte köper/får en ny dator vill säga !



                                                  puss, från en ledsen Cajsa !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0