TYPSIKT !


- skylten stämmer !
jag kommer klippa till någon vilken sekund som helst !!
JAG ÄR HELT SERIÖS !:D
jag är så arg så det finns inte !
Förut så gick vi till gården både jag och rovia ramla minst 2 gånger, AJ !
sen när vi kom fram så skulle vi inte jobba för än i mon ! KÖRT !
Så då fick vi vackert traska hem igen !
Och då var det en läskig kille som följde efter mig typ.
SCARY !
sen har jag för jävla ont i magen ! fel vecka i månaden !
Sen så funkade inte varmvattnet när jag skulle duscha så fick stå hur länge som helst och vänta på det !
Sen när jag skulle smörja in mitt ansikte efter att ha gjort rent ansiktet då sved det utav bara helvete !
FAAN VAD ÄR DET MED DENNA DAGEN ?
ÄR DET NÅGON SOM HAR NÅGOT EMOT MIG ELLER ???
tisdag den 9:de nya OTURSDAGEN !
GLÖM FREDAG DEN 13:DE NU ÄR DET TISDAG DEN 9:DE MAN SKA AKTA SEJ FÖR !

och kolla nu jag skriver och vad jag än skriver så blir det fel stavat, och så blir det stor och snett även fast jag har klickat bort det !
BUHUHUHUHU!
borde kanske gå och lägga mig så jag slipper mer otur, fast då kommer jag väll inte kunna sova !
eller så kommer jag vakna mitt i natten av att jag spyr och har fått maginfluensa, GREAT !
nej nu borde jag nog sluta skriva innan jag säger något jag kommer få ångra !


                                        puss, hoppas ni har bättre tur än jag !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0