Trött i dag !

Go' dagens bloggen !

Jag är fruktansvärt trött idag !
Har varit och ridit en stund förut!
Jätte mysigt , sen gick/sprang jag en promenad med Eddie efter att jag sadlat av honom !
Det var nästan ännu mysigare ! ;)
så det ska jag göra nästa söndag oxå, åka upp dit och antingen gå ut och gå med honom eller ta och rida en sväng !
Hoppas det är lite varmare nästa vecka !
URSH skit kallt just nu ju :O

Jag tror att anledningen till att jag är så trött är för att man fick sova en timme kortare i natt!
Ni har väll integlömt att ställa om klockan ?

it is summer time :D
vaknade i morse oh trodde jag hade sovit jätte kort, klockan var 7:36 när jag fick upp, för vi skulle ju rida tidigt så jag tänkte äsh skit samma jag går upp, så kollar jag på klockan i köket då står den på: 08:37! Så jag baah: ööhm ? detta är skumt,
Mamma baah; bra att du är uppe, så vi kommer i väg tidigt,
jag bah; ehm, varför står min klicka på 7 och kökets på 8?
hon bah: men Cajsa? det är ju sommar tid nu xd
jag baah; ahahah ,jaha xd



 
                                                GLÖM NU INTE STÄLLA OM KLOCKAN !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0