Tips till alla kakmonster där ute !



Detta är de godaste kakorna som någonsin gjorts !
När man äter dom så hamnar man nästan i koma för att om är så goda !
Jag rekomenderar dom SKARPT !
dom godaste kakorna jag ätit i hela mitt liv, jag kan säga jag ÄLSKAR meryland, men detta slår meryland med häst längder !
Assa kan inte beskriva dom så goda är dom!
Antingen springer du till närmaste mat affär NU på direkten eller så sätter du igång att baka egna:





                                                    ät och njut !
skicka gärna i väg en kommentar om du testar att baka dom och säg hur dom smakade :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är ju ledig nu, så bara att baka dom ;) mammi älskar kakorna :)

2010-04-01 @ 07:10:05

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0