Sweet Lemon !

The body shop känner väll alla till?
Eller dom flesta iallafall.
Jag personligen tycker deras produkter är HELT underbara !
Jag har Body butter och dusch kräm med doft av Grape Frukt där ifrån och är helt för älskad i dessa produkter!

Har kollat runt lite och fick för ett tag sedan veta att TBS har lanserat produkter med en ny och fräsch doft av : Sweet lemon !


Själv har jag inte ens luktat på dom ! Men kan tänka mig att dom luktar som himmelriket ?
Har någon av er testat ?
Skulle vara skit najs om ni kunde dela med er av eran doft upplevelse med dessa produkter !
SNÄLLA !
Jag ska åka in till stan och lukta kanske t.om. låter en flaska eller burk få åka med hem ?
Jag har ett par önske dofter när det gäller The body shops produkter:
1. Vatten Melon !
2. Grönt Äpple
3. Päron




                                                 Har du testat nya sweet lemon ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0