Svar på Kommentar :



Svar;
Tjena Nina , roligt att du tog dej tid att kommentera :)
ah det är inte alls kul, och speciellt gott smakar det inte heller :/

Jaa, visst är den mysig, vill bara dyka in i den och sola och bada , men tyvärr det går ju inte :(
Ja jag är 100% seriös när jag säger att jag vill bo utomlands !
Japp, jag har funderat på att flytta hemifrån och studera utomlands.
Och även bo och jobba utomlands.
Fast det har nog lite med vad jag väljer att bli när jag blir äldre.
Om jag väljer att bli bartender så kommer jag GARANTERAT att flytta ifrån sverige.
Men sen ligger ju radiopratare högt på vill bli listan oxå.
Och då kommer jag antagligen att börja jobba i sverige och sen kanske flytta utomlands, för jag ska ha bott utomlands innan jag dör.
Det är ett av målen jag har i livet att flytta utomlands.
Och lilla jag vill bosätta mig i SPANIEN, så som det känns nu iaf.
Om jag skulle flytta hem i från i morgon skulle Mallorca eller barcelona ligga på flytta till listan !
Men jag kanske hinner ändra mig innan jag flyttar hem ifrån.
Jag kanske vill bo i Afrika när jag blir äldre (inte vet jag)
men det får vi ta då.
Men jag hoppas att jag fortfarande vill bo i spanien när jag blir äldre!
För jag vill verkligen bo där :)

                       

 
                                Någon av er som har funderat på att bo utomlands ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0