STOPP CALL ME !


                                   

Go' kväll bloggen !
Sitter just nu och lyssnar på NRJ och deras webbradion !
Och dom spelade Lady gagas nya så jag var tvungen att leta upp den på youtube och puplicera den här !:)
Typ min nya drog, tycker den är skit skön, och videon är cool :P
Men lyssnar inte så mycket på den eftersom vill inte tröttna på den, där drog jag ett smart drag !


Assa jag älskar Gaga, hon är så jävla cool !
Finns nog ingen artist som är så cool som hon! Jag avgudar henne för hennes musik och för hennes klädstil att hon vågar gå kläd så är skit häftigt ,:)

       
                                                         GO GAGA !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0