Sommaren är snart här !!!!(bilder från igår)


Donja förenar nytta med nöje, plugga i solen är ett tummen upp !


Jag och Donja sitter på kontainern ! (stavning)
Och solar :D
mys mys!


Pose i solen :P


Snygg i solen !
Jag & Rövish <3


HAHAH, varken jag eller Donja var berädda när R tog kort !




JAG E SNYGGAST :p
hahaha, ett dagens outfit foto :)

Randig tröja - Cubus ,129:-
Paljett Jacka - H&M ,299:-
Jeans Leggins - ?, ?:-
Convirse - ?(London) ,200:-
Elefant halsband - H&M ,49:50 :-
Solglasögon - Lindex ,79:90:-


En pluggande Donja, (hon pluggar matte) för er som undrar!


en bubbla xd
gissa hur många kort vi fick ta innan det blev bra ? -.-

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0