Snabbis innan skolan !

Go' morgon bloggen!

Hur är läget i dag ?
hoppas att allt är toppen bra med er ! :)
men mig är det skit bra !!
DET ÄR SOOOOL UTE ! :D
okej inte första gången men det ska bli extra härligt att gå ut idag !
Vet seriöst inte varför men jag känner mig tvär taggad till att gå ut !
Ska fan fråga om vi kan få gå ut och gå på handledartiden :)
Skulle va fett najs :)

CAJSA ÄLSKAR SOLEN !
hellyeah !

mm... men en sak som gör en deppad är ju proven som är idag :(
gud seriöst jag HATAR prov, finns det något värr i skolan än prov ?
Speciellt MATTE eeeuw !
Men men även det måste göras !

Sen när jag kommer hem ska jag gå ut och gå om solen håller i sej, ska gå ut och gå VARJE dag så länge det är sol !
Dom dagar det är sol efter att jag kommit hem från skolan dom dagar ska jag gå ut och gå !
THATS IT !
jag behöver röra på mig, så förena nytta med nöje ! (:
Någon som vill gå med eller ? :P
HAHAHA, 


Måste nog gå nu, även fast det är en halv timme kvar tills jag ska dra mig mot skolan, så trycker jag nu på off knappen på datorn !

                                                       puss, hörs senare !
                                              (lovar ett dagen outfit foto)

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0