Sista för i dag !

Go' kväll bloggen !

Detta blir nog sista inlägget för idag, jag ska plugga för prov i morgon , sen ska jag äta och gå och lägga mig börjar 8 i mon, men simprov ´på eftermiddagen!
OGAASH !
Men det kommer gå bra för jag är KUNG på att simma (H)
Jag har verkligen blivit hel torskad av NRJ'S WEBBRADIO !
l
yssnar dygnet runt, jag lovar er !
Hela tiden ! Så fort jag kommer hem från skolan klickar jag mig in på NRJ.Se och klickar upp webbradion, sen står den på hela dagen/kvällen fram tills jag stänger av datorn :O

fast lite trök att dom typ bara spelar samma musik HELA tiden :(
det går som runt runt runt !
gash säger jag bara !
Oj , missa inte att du kan bli kompis med NRJ gänget på FACEBOOK , jag är kompis med Anton , Benji Och Knappen&Hakim. :)
Det är riktigt najs assa, man får lixom uppdate via facebook, det är riktigt bra :)
så slipper man gå in på deras hemsida för att veta vad som pågår ! SÅ KLICKA DEJ IN PÅ NRJ.SE OCH LÄGG TILL GÄNGET SOM VÄNNER !
psst.... Knappen är snygg ;) sssh... säg inte nått :P


Tyvärr kan jag inte latja med er längre, för jag har plugg som väntar ! =/
im sorry, men ni vet att jag älskar er !
puss, sov gott för denna natten !



Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver en blogg om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på Bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 19:48:27
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0