Sista för i dag !

Go' kväll bloggen !
Detta blir sista inlägget för idag !
Jag orkar verkligen inte hplla mina ögon öppna längre !
Missar tyvärr vem som vinner let's dance, men skit samma !
Jag behöver sova, så jag går hällre och lägger mig.
i morgon ska jag sitta barnvakt åt min lillebror.
Vi ska göra våfflor, :)
Jasse kommer oxå hit en stund förhoppningsvis!
Hon ska väll göra våfflor med oss :)
hoppas jag och om du läser detta så gör vi våfflor mellan 12:00 - 13:00 så se till att vara här DÅ !  :)

ursäkta att jag stavade fel till våfflor i ett tidigare inlägg som jag la upp i går.
Där skrev jag våfflor med O och fick 2-3 mail om detta där det var folk som var sura för att jag skrev våfflor med O ,
no lifers säger jag bara, man kan inte bli grinig för en sånn sak !
Men men alla är vi olika!



                                                           tjenixen !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0