Simmhallen och Donja !

Go' kväll bloggen !

jag har nyss kommit in eftersom jag har varit ute i kylan !
BRRRRH SÅ KALLT !
Men iallfall över till det jag skulle skriva om !

Idag var det ju simmhallen med skolan, mycket roligt ! mycket roligt !
Vi lekte haj och doris från hitta nemo !
HAHAHA : FORTSÄTT SIMMA !
Sen efter det så hade vi 10 minuters NO , HELT ONÖDIGT !
Sen var det bamba, soppa så mätt blev man ju inte !
Sen var det So. och sen slutade vi, jag och donja gick hem till mig och satte oss vid datorn, och skrattade åt allt !
SVEDEN xd, hahahah jag och donja har SJUKASTE humorn.
Sen träffade vi Hanna & Jonatan som kom hem till mig en stund eftersom Hanna inte har något badrum  och dom borrar så mycket i betongen så det går inte att vara där så dom fick komma hit!
Sen när dom gått satt jag och Donja vid datorn igen sånna nördar som vi är!
Sen blev det middags dax och sen gick Donja till dansen.

i morgon är det aktivitetsdag i skolan med skridskor och bowling.
Vi ska ha med och fika till skirdskorna och efter det ska vi äta donken ! :)
Sånna tjockisar som vi i klasen är ;)
+    






                                                     talk to you later !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0